Povzetek

Superge Nike Blazer, ki so bile instantna klasika že od samega lansiranja leta 1972, ponujajo »clean« dizajn, ki še vedno ohranja svoj ikonični status. Superge, ki so dozorele iz preprostega platnenega visokega vrha so bile že neštetokrat prenovljene z novimi barvnimi odtenki in materiali. Ena stvar je jasna – že od samega začetka gre za klasične superge.

Nike Blazer Mid 77

Preprost, udoben in z retro Swooshem; izbrane superge predstavljajo staro šolski košarkarski dizajn z modernim pridihom. Šivane prosojnice in izpostavljeni detajli iz pene na jeziku dajejo supergam vintage izgled. Istočasno pa posodobljeni barvni poudarki in natisi dodajo sodoben “feel”. Spodaj si lahko pogledate moške modele.

Ni čudno, da so te superge s svojim legendarnim dizajnom prva izbira tako skaterjev kot tudi sneaker loverjev. Zgornji del, ki je sestavljen iz sintetičnega in pravega usnja zagotavlja trpežnost superg, ki se jih nosi cel dan, vsak dan. Vrhunska konstrukcija superg omogoča poenostavljen videz in udoben ter fleksibilen občutek. Trdni gumijastim podplat pa zagotavlja odličen oprijem za vsak korak. Na predstavnice nežnejšega spola seveda nismo pozabili.

Nike Blazer Low 77

Ne spreglejte klasičnega dizajna zanjo in zanj tudi v nizki izvedbi.

Za konec pa bi vam radi predstavili tudi ponudbo klasik za vaše najmlajše. Naj vaši malčki izstopajo že od samega začetka, enako kot te legendarne superge.

Na kratko o zgodovini blagovne znamke Nike:

Tekač Phil Knight si je po končani poslovni šoli od očeta izposodil petdeset dolarjev in zagnal podjetje z enim samim preprostim namenom: uvažati visokokakovostne, poceni tekaške copate iz Japonske. Takrat štiriindvajsetletni Knight je namreč v iskanju odgovorov na velika vprašanja z nahrbtnikom potoval po Aziji, Evropi in Afriki in se odločil, da bo ubral neobičajno pot. Namesto da bi delal za veliko korporacijo, je ustvaril nekaj svojega, nekaj novega, dinamičnega, drugačnega.

Sprva je uvožene superge v Ameriki prodajal iz prtljažnika svojega rabljenega avtomobila in v prvem letu, 1964, zbral osem tisoč dolarjev…and the rest is history. Danes letna prodaja družbe Nike presega 30 milijard dolarjev, Nikova znamenita kljukica pa eden iz med najbolj ikoničnih in prepoznavnih simbolov na svetu. Veliko zaslugo za uspeh blagovne znamke je potrebno pripisati tudi Knightovi filozofiji, da vseskozi ni šlo zgolj za prodajo superg, ampak za trženje zabave, imidža, prodajo iluzije izjemnosti in enkratnosti, s katero se je zlahka poistovetil vsak. Nike je namreč skozi svojo zgodovino odlično izkoristil moč oglaševanja in sodeloval z najbolj prestižnimi imeni športa kot je npr. eden in edini, Michael Jordan.

Športni copati že dolgo niso zgolj zaščitni znak košarkašev, nogometašev in tekačev, ampak predstavljajo simbolično obutev miljardi ljubiteljev urbane modne kulture.