Povzetek

Priljubljena blagovna znamka Nike te s svojim prepoznavnim sloganom »JUST DO IT« in ikonično kljukico vsak dan znova opominja, da so dejanja vredna več od izgovorov. Kljub vsem omejitvam, ki nas v zadnjih mesecih obdajajo, je tek še vedno ena najcenejših in najučinkovitejših terapij za dušo in telo. Ko te bosta naslednjič mučila tesnoba in slabo počutje…vstani iz kavča, odmakni se od TV zaslona in: JUST DO IT! 😉

Blagovna znamka Nike, katere zgodba razvoja se bere kot pravljica o uspehu je na svoji poti do blaginje trčila ob marsikatero oviro. Namig vsem športnim navdušencem, ki bi radi izvedeli vse o razvoju in uspehu priljubljene blagovne znamke priporočamo v branje knjigo NIKE; potovanje k boginji zmage : spomini ustanovitelja korporacije Nike.

Odkrij najbolj popularne Nike kolekcije in modele:

> AIR MAX

Obstaja več modelov priljubljenih AIR MAXic. Danes ti v opisu podrobneje predstavljamo Nike Air Max 270.

Gre za športni copat, ki je nastal z združitvijo dveh velikih ikon v zgodovini blagovne znamke Nike: Air Max 180 in Air Max 93. Ima največji blažilni vložek Air Max, ki zagotavlja izjemno mehko blaženje, ki zgleda tako neverjetno, kot je neverjeten tudi občutek mehkobe. Copati Air Max 270 so elegantni, športni in modni, z dolgo in bogato zgodovino Air Max dizajna, vizualnega izgleda, oblazinjenja in blaženja.

ZANJO:

ZANJ:

> AIR FORCE

A FORCE TO BE RECKONED WITH. Gre za sodobno različico ikone iz leta 1982, ki združuje klasični stil ter svež pristop blagovne znamke Nike k oblikovanju detajlov. Včasih košarkarski copat, v katerem je bilo prvič v košarki uporabljeno blaženje Air, je postal ikona košarkarske in hip-hop kulture.

ZANJO:

ZANJ:

> BLAZER

Totalna replika Blazerja iz sedemdesetih let. Kot, da bi jih leta skrivali v omari! Bili so znani kot košarkaški čevlji, sedaj pa jih množično videvamo na ulicah. Ta model je opremljen z usnjenim zgornjim delom z udobnim oblazinjenim ovratnikom in elegantnimi prekrivki iz semiša. Ima tudi dodane elemente kot je usnjen jezik, zanimiv sprednji del iz semiša in perforirani detajli. Podplat je gumijast in zato bo vaš korak v njih vedno udoben.

ZANJO:

ZANJ:

> REACT VISION

Priljubljeni model športnega copata REACT VISION črpa navdih iz mehiške obrti ljudskih umetnikov – Alebrijes. Mistična bitja iz sanj. Ta zasnova zliva domišljijsko estetiko z najnovejšimi inovacijami. REACT VISION sneakerji vsebujejo bogate teksturirane tkanine in toplo-hladne odtenke. Pena omenjenega sneakerja nudi neprimerljivo celodnevno udobje z vsakim korakom, plišasti jezik pa nudi naravnost sanjski občutek.

ZANJO in ZANJ:

> AIR JORDAN

BIG-TIME AIR FOR ALL-DAY COMFORT. Že samo ime AIR JORDAN namiguje na zgodovinsko povezavo blagovne znamke Nike in zvezdo košarkarskih igrišč: Michaelom Jordanom. Njegova navezava s podjetjem Nike je neprecenljiva in superge iz omenjene linije še danes združujejo le najboljše v enem.

ZANJO:

ZANJ:

> CRATER IMPACT

MAKE AN IMPACT! Športni copati Nike CRATER IMPACT, s katerimi se blagovna znamka Nike trudi preoblikovati reciklirani material v kakovostno športno obutev. Copati so namreč izdelani iz najmanj 25% recikliranega materiala in s tem pripomorejo k zmanjševanju količine odpadkov. Odličen in edinstven Nike design vas bo takoj pritegnil.

ZANJO in ZANJ:

Na kratko o zgodovini blagovne znamke Nike:

Tekač Phil Knight si je po končani poslovni šoli od očeta izposodil petdeset dolarjev in zagnal podjetje z enim samim preprostim namenom: uvažati visokokakovostne, poceni tekaške copate iz Japonske. Takrat štiriindvajsetletni Knight je namreč v iskanju odgovorov na velika vprašanja z nahrbtnikom potoval po Aziji, Evropi in Afriki in se odločil, da bo ubral neobičajno pot. Namesto da bi delal za veliko korporacijo, je ustvaril nekaj svojega, nekaj novega, dinamičnega, drugačnega.

Sprva je uvožene superge v Ameriki prodajal iz prtljažnika svojega rabljenega avtomobila in v prvem letu, 1964, zbral osem tisoč dolarjev…and the rest is history. Danes letna prodaja družbe Nike presega 30 milijard dolarjev, Nikova znamenita kljukica pa eden iz med najbolj ikoničnih in prepoznavnih simbolov na svetu. Veliko zaslugo za uspeh blagovne znamke je potrebno pripisati tudi Knightovi filozofiji, da vseskozi ni šlo zgolj za prodajo superg, ampak za trženje zabave, imidža, prodajo iluzije izjemnosti in enkratnosti, s katero se je zlahka poistovetil vsak. Nike je namreč skozi svojo zgodovino odlično izkoristil moč oglaševanja in sodeloval z najbolj prestižnimi imeni športa kot je npr. eden in edini, Michael Jordan.

Športni copati že dolgo niso zgolj zaščitni znak košarkašev, nogometašev in tekačev, ampak predstavljajo simbolično obutev miljardi ljubiteljev urbane modne kulture.