Povzetek

Od skromnih začetkov kot lokalno podjetje v Pittsburghu v Pensilvaniji do globalnega akterja z več kot 500 prodajalnami v 30ih državah – trgovec The Athlete’s Foot (TAF) je v zadnjih petih desetletjih vsekakor zasedel svoj prostor v branži sneakerjev in ulične mode. Letos blagovna znamka praznuje 50-letnico delovanja s posebnimi sodelovanji in prispevki svojih svetovnih ambasadorjev.

Dandanes kultura sneakerjev in ulične mode prevladuje na svetovnem trgu mode in oblačil, vendar temu ni bilo vedno tako, saj pred letom 1971 verige sneakerjev in ulične mode sploh niso obstajale. Ameriški podjetnik David Lando se je leta 1971 na podlagi naraščajočega zanimanja potrošnikov za športne čevlje odločil, da odpre prvo prodajalno The Athlete’s Foot v centru Pittsburgha, ki bo osredotočena izključno na športno obutev. Danes, 50 let kasneje pa je blagovna znamka z več kot 500 prodajalnami v 30ih državah močnejša kot kadarkoli prej. Svojo edinstveno izbiro obutve in oblačil največjih športnih blagovnih znamk na svetu prinaša samozavestnim in zavednim potrošnikom po vsem svetu.

Oglej si našo zgodbo, ki traja že več kot 50 let!

Originalen butik s sneakerji

Ob praznovanju tega mejnika je The Athlete’s Foot povabil svoje globalne ambasadorje, med njimi raperja Jadakiss-a in dizajnerja Jeff Staple-a, da za obletnico v posebnem videu predstavijo pomembnost in uspeh blagovne znamke.

TAF se je s pomočjo sovpadanja z kulturo, umetnostjo, tehnologijo in modo hip hop-a lahko prilagodil spreminjajočim se potrebam potrošnikov, istočasno pa je ostal zvest svojemu podjetniškemu in svojeglavemu duhu.

Kot pravi DJ Clark Kent: »The Athlete’s Foot je v bistvu prvi butik s sneakerji«. Z nenehnim spremljanjem želja in prioritet Gen Z-ja, ki jih blagovna znamka razglaša kot opazovalce stila, je The Athlete’s Foot inkorporiral vključenost, nevtralnost spolov, edinstvenost, pristnost in trajnost v vsak kotiček svojega poslovanja.

Posebne kolekcije

TAF skupaj z nekaterimi dolgoletnimi partnerji praznuje svojo obletnico z limited edition in posebnimi kolekcijami. Blagovna znamka je skupaj s Pumo ustvarila poseben sneaker Future Rider ‘Dare to Play’ v dveh barvah in razvila kolekcijo oblačil v sodelovanju za blagovno znamko Jeff Staple-a, Staple Pigeon.

Na nadaljnjih 50 let kulture sneakerjev in ulične mode, ki jo vzdržuje

the athlete’s foot!