Dostava in naročila

Nazaj na podporo

Vse, kar vas zanima o dostavi in naročilih

Kako naročiti izdelek?

V spletni trgovini izberete izdelek, barvo in velikost izdelka in ga s klikom na gumb dodate v košarico. S klikom na košarico ali na ikono vašega profila v spletni trgovini, se vam bo odprla stran s pregledom naročila izdelka. Izdelku lahko spremenite količino, jih izbrišete, v primeru da želite dodati nov izdelek, pa se lahko vrnete v želeno rubriko in izberete dodaten izdelek.
Ko je vaš izbor izdelkov zaključen, pri pregledu košarice pritisnite gumb za naslednji korak in na naslednjem koraku izberete način dostave in plačila, pri čemer izpolnite vsa obvezna polja. Po vnosu vseh podatkov s klikom na gumb potrdite naročilo. V nekaj minutah boste na vaš elektronski naslov, ki ste ga zabeležili ob prijavi, prejeli pošto s pregledom naročila.

Ali se moram za nakup v spletni trgovini registrirati?

Za nakup v spletni trgovini, se ni obvezno registrirati. Nakup lahko opravite tudi kot neregistrirani uporabnik, pri čemer boste morali vpisati nekaj obveznih podatkov za oddajo in potrditev naročila.

Kljub tej možnosti, vam priporočamo, da se za nakup registrirate. Tako boste ustvarili svoj profil v spletni trgovini, kjer vam bo na voljo zgodovina vaših naročil, ustvarite lahko svojo listo želenih izdelkov, ki jih boste morda kupili v prihodnosti, se prijavite na obveščanje o aktivnostih v spletni trgovini ipd.

Ali lahko spremljam dostavo paketa?

Da. Ko potrdite in oddate naročilo, boste v potrditvenim sporočilu prejeli tudi povezavo, preko katere boste lahko dostopali do podatkov o stanju vaše pošiljke.

Kako preklicati naročilo?

V kolikor ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, je naročilo mogoče preklicati le tako, da nas kontaktirate po elektronski pošti na webshop@taf.si ali po telefonu na 080 80 99, nato bomo izpeljali postopek preklic naročila.

Kako lahko spremenim moje naročilo?

V kolikor ste potrdili naročilo in ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočila, naročila ni mogoče več spreminjati. V kolikor smatrate, da je prišlo do napake ali ste si morda premislili in bi želeli zamenjati, odstraniti ali dodati izdelke k vašemu naročilu, nas lahko kontaktirate po elektronski pošti na webshop@taf.si ali po telefonu na 080 80 99 in izpeljali bomo postopek spremembe naročila.

Ali lahko spremenim naslov dostave po tem, ko sem že oddal naročilo?

Če ste po elektronski pošti že prejeli potrditveno sporočilo, naslova dostave sami več ne morete spreminjati. Lahko pa to za vas za uredimo mi, vendar le v primeru, da nam boste to spremembo sporočili pravočasno, oz. še isti dan, ko ste prejeli potrditveno sporočilo. V tem primeru na kontaktirajte po elektronski pošti na webshop@taf.si.

Kako vem, ali je naročilo potrjeno?

Po potrditvi naročila preverite vašo elektronsko pošto, ki ste jo navedli ob naročilu izdelka, saj boste na navedeni naslov prejeli potrditveno sporočilo. V kolikor sporočila ne prejmete, predlagamo, da preverite še predal ''Nezaželena pošta'', kamor lahko zaradi različnih omrežnih nastavitev ali nastavitev računalnika, usmeri sporočilo. V kolikor potrditvenega sporočila ne najdete niti v tem predalu, nas kontaktirajte po elektronski pošti na webshop@taf.si ali po telefonu na 080 80 99.

V kolikor ste se za nakup v spletni trgovini registrirali, lahko vaša naročila pregledate v vašem uporabniškem računu, ki ste ga ustvarili za spletni nakup.

Kaj pomeni, če piše, da izdelka ni na zalogi?

To pomeni, da izdelka trenutno ni na voljo. V kolikor izdelka ne bo možno dobaviti, bo izdelek umaknjen iz ponudbe spletne trgovine. Če ste zainteresirani za nakup izdelka, nas kontaktirajte in preverili bomo možnosti dobave oz. za vas poiskali podoben izdelek, ki bi vam morda ustrezal.

Ali lahko izdelke naročim preko podjetja oz. kot podjetje?

Da, izdelke lahko naročite tudi kot podjetje oz. pravna oseba. V procesu naročila na koraku izbire načina plačila v polje za podatke vpišete obvezne podatke podjetja. V primeru nakupa v imenu podjetja, se zavezujete, da ste avtorizirana oseba, ki lahko opravi nakup v imenu podjetja in odgovarjate za vnesene podatke oz. jamčite, da so podatki pravilni.

Kakšne so možnosti dostave?

Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko izberete eno izmed naslednjih možnosti dostave:
a) dostava na naslov, ki ste ga navedli pri oddaji naročila.
b) dostava ali prevzem artikla v prodajalnah TAF

Kakšni so stroški dostave?

Dostava (redna ali popoldanska dostava s Pošto Slovenije) je brezplačna.

V kolikor izdelek prevzamete v prodajalni The Athlete's Foot, ki ste jo izbrali v procesu naročila, je dostava v želeno prodajalno brezplačna.

Kakšen je običajen rok dostave?

Predviden rok dostave za blago kupljeno v Spletni trgovini TAF je 5 delovnih dni. Zaradi povečanega obsega naročil v času sezonskih znižanj, se lahko rok dostave podaljša na do 7 delovnih dni. Rok začne teči, ko je naročilo potrjeno s strani spletne trgovine oz. prvi delovni dan po oddaji naročila.

Kako dolgo me naročilo čaka v poslovalnici?

Ko je naročilo dostavljeno v želeno poslovalnico, boste o tem obveščeni po elektronski pošti. Paket vas bo v poslovalnici čakal 3 dni od dneva prejetja obvestila o prispelem paketu.

V kolikor iz različnih razlogov paketa ne boste mogli prevzeti v tem roku oz. potrebujete daljši rok, nam to sporočite na webshop@taf.si

Vse, kar moreš vedeti o dostavi na dom

V primeru, da naročite dostavo izdelka na dom in

- ste izdelek že plačali, vendar vas ob dostavi izdelka ni doma, vam dostavljavec v nabiralniku pusti obvestilo, na katerem bo navedeno, kje in v kakšnem časovnem roku lahko izdelke prevzamete.
- izdelkov še niste plačali:

a) in ste v času dostave doma, boste dostavljavcu paket plačali z gotovino ob dostavi

b) in vas v času dostave ni doma,vam bo dostavljavec v poštnem nabiralniku pustil obvestilo, na katerem bo navedeno, kje in v kakšnem časovnem roku lahko izdelek prevzamete.


Znesek paketa boste v tem primeru poravnali ob prevzemu na Pošti, pri čemer si Pošta Slovenije pridružuje pravico do provizije, ki jo obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. V primeru naročila kolesa za odrasle ali fitnes naprav (tekalne steze, sobnega koelsa, eliptičnega trenažerja in veslača) plačilo ob povzetju ni mogoče. Plačilo v tem primeru opravite s kreditno kartico, plačilo pa je možno opraviti tudi po predračunu. V tem primeru v procesu nakupa izberite možnost plačila po povzetju, nato pa boste po oddanem naročilu iz spletne trgovine po elektronski pošti prejeli predračun z vsemi potrebnimi podatki.

Potrebujete pomoč? Tu smo za vas

Kontakt

Nalaganje…