Vračilo blaga in denarja
Vračilo blaga in reklamacije
Ali lahko vrnem izdelke, kupljene v spletni trgovini?
Izdelke lahko vrnete v roku 14 dni od prejema naročila, brez da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo določitev.
Izdelke lahko vrnete:
Izdelke lahko vrnete:
- Z dostavo po pošti na naslov poslovalnice - ki je blago poslala (prodala). Naslov je naveden na računu.
- Z osebno oddajo v eni izmed poslovalnic The Athlete’s Foot.
V primeru vračila blaga po pošti, k pošiljki priložite tudi pravilno izpolnjen in podpisan obrazec odstopne izjave, ki ga lahko natisne tukaj. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je pošiljka datirana s strani ponudnika poštnih storitev.
Stroški vračila so v primeru vračila izdelkov po pošti na strani kupca (razen v primeru dostave na dom, če zaradi narave izdelka ni mogoče vračilo na običajen način po pošti).
Kupnino dobite vrnjeno najkasneje v 14 dneh od dneva, ko smo prejeli obrazec za Odstop od pogodbe. Kupnino dobite vrnjeno z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili pri nakupu. Izrecno lahko zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in v kolikor le-to ne predstavlja dodatnih stroškov za vas kot kupca, vam lahko kupnino vrnemo tudi na drug, izrecno zahtevan način. Podrobnejše informacije o pogojih vračila najdete tukaj.
Če izdelek vračate zaradi uveljavljanja garancije ali stvarne napake, vas vabimo, da si pogoje in pravila preberete v razdelku o reklamacijah.
Kako reklamirati izdelek, kupljen v spletni trgovini?
V primeru, ko ste kupljen izdelek uporabili in z njim ali njegovimi lastnosti niste zadovoljni ali menite, da z izdelkom ni vse, kot bi moralo biti - vso potrebno dokumentacijo pošljete preko pošte na naslov spletne trgovine, ki vam je blago prodala (poslala).
Možnost uveljavljanja reklamacije izdelka:
Za uveljavitev pravic iz naslova Stvarne napake lahko pošljete elektronsko sporočilo na webshop@taf.si ter priložite vse potrebne podatke za ugotavljanje stvarne napake in omogočite pregled artikla.
V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je stvarna napaka utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja. Kupec bo o rešitvi reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga v poslovalnico.
Možnost uveljavljanja reklamacije izdelka:
- Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake
V primerih, ko izdelek, kupljen v naših prodajalnah, nima priloženega garancijskega lista in menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili, lahko prijavite stvarno napako na izdelku, in sicer v roku dveh mesecev od odkritja domnevne napake oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani.
Za uveljavitev pravic iz naslova Stvarne napake lahko pošljete elektronsko sporočilo na webshop@taf.si ter priložite vse potrebne podatke za ugotavljanje stvarne napake in omogočite pregled artikla.
V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je stvarna napaka utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja. Kupec bo o rešitvi reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga v poslovalnico.