Dragi sneaker loverji!

Obveščamo vas, da bodo z 18.05.2020 pričele ponovno obratovati vse TAF trgovine!

PRODAJNO MESTOponedeljek – peteksobotanedelja
TAF Čopova8:30 – 21:008:30 – 21:00ZAPRTO
TAF Supernova Rudnik09:00 – 21:0009:00 – 21:00ZAPRTO
TAF Ljubljana BTC08:00 – 20:0008:00 – 20:00ZAPRTO
TAF Merkator Šiška09:00 – 21:0009:00 – 21:00ZAPRTO
TAF Supernova Nova Gorica09:00 – 21:0009:00 – 21:00ZAPRTO
TAF Planet Koper09:00 – 21:0009:00 – 21:00ZAPRTO

Obisk prodajaln je mogoč le ob upoštevanju preventivnih ukrepov: razkuževanje rok pred prodajalno, uporaba zaščitne maske ali druge zaščite za nos in usta, varnostna razdalja vsaj dveh metrov. Priporočamo brezgotovinsko plačilo. Prevzem spletnih naročil ni možen.


Obvestilo kupcem spletne trgovine:

  • Prevzemi na novo odprtih prodajnih mestih trenutno še niso omogočeni, zato je možna le dostava na dom.
  • Zaradi izredno povečanega števila spletnih naročil in posledično sporočil, prihaja do zakasnitev pri odgovarjanju, zato vas prosimo za razumevanje.
  • Aktivirali smo tudi dodatna odpremna mesta, da bi skrajšali rok dostave, ki je trenutno 7-10 delovnih dni, vendar lahko vaše naročilo morda prejmete tudi v 5 delovnih dneh.
  • Dodajamo nekaj najpogostejših vprašanj in odgovore nanje.

Je možno plačilo po prevzemu?

Plačilo po prevzemu zaradi preventivnih ukrepov ni možno. Trenutno možno le spletno plačilo s karticami Mastercard, Visa, Diners, Maestro (z aktivirano možnostjo spletnega plačila)  ali pa plačilo preko plačilnega sistema Paypal.

Transakcija je zavrnjena, Kaj naj naredim?

Ob morebitnih težavah z zavrnjeno transakcijo predlagamo, da preverite naslednje najpogostejše možnosti za zavrnitev transakcije:

  • ali imate kreditno kartico, ki ima omogočeno spletno plačevanje Visa, Mastercard, Diners, Maestro (z aktivirano možnostjo spletnega plačevanja)
  • ali ste pravilno vpisali podatke
  • ali imate vklopljeno varnostno verifikacijo kartice
  • ali imate morda dnevni ali mesečni limit, ki je presežen
  • ali imate morda v brskalniku nastavitve, ki bi preprečevale spletno plačevanje (onemogočene piškotke, brskanje v zasebnem načinu ipd.)
  • ker ne vemo, kakšen brskalnik uporabljate, morda poskusite opravite nakup, tako da odprete stran v drugem brskalniku
  • če nakupujete po telefonu morda preizkusite še na računalniku

Ali lahko plačam z darilno kartico v spletni trgovini?

Plačilo z darilno kartico v spletni trgovini ni možno.

Kako vem, kdaj bo paket odpremljen?

Ko spletna trgovina odpremi paket, boste dobili elektronsko sporočilo in s strani dostavne službe kodo za sledenje paketa.

Zakaj ne morete natančno predvideti roka dostave?

Izdelki se nahajajo na različnih skladiščih, poleg tega pa na čas dostave vpliva tudi število izdelkov na naročilu, saj se lahko pripeti, da so npr., če so naročeni trije izdelki, nahajajo na treh različnih lokacijah. Vsi trije izdelki morajo prispeti na odpremno mesto, kjer se pripravljajo paketi za pošiljanje. Zato se lahko zgodi, da boste nekateri paket prejeli zelo hitro ali pa lahko traja dostava do 10 ali v izjemnem primeru celo 12 delovnih dni.  Da bi skrajšali čas dostave, smo odprli dodatna mesta za odpremo.

Nikakor vas ne moremo kontaktirati. Kako lahko stopim v kontakt z vami?

Kontaktni center trenutno dnevno prejme ogromno naročil. Da bi jih lahko dnevno obdelali čim več, vas prosimo za nekaj potrpljenja pri odgovorih. V kolikor je le možno, vas naprošamo, da sporočilo pošljete le enkrat in na en naslov, saj se v nasprotnem primeru upočasnjuje odgovarjanje za vse čakajoče.

Telefonska linija 080 80 99 in e-naslov webshop@taf.si sta prednostno namenjena zadevam v zvezi z oddanim sporočilom. Na ta mail smo dosegljivi tudi za vsa druga vprašanja kot so; nasveti glede izbire, izbire velikosti ali zaloge, reklamacije ter morebitna druga vsebinska vprašanja.

Kako lahko vrnem ali zamenjam izdelek naročen v času pandemije Covid19 na spletu?

Izdelek vrnete skupaj z izjavo o Odstopu od pogodbe na naslov spletne trgovine. Izdelek mora biti nerabljen, v originalni embalaži, z vsemi pripadajočimi etiketami in dokazilom o nakupu. Ko izdelek prejmemo in skupaj z izjavo pregledamo, vas bomo obvestili o vračilu kupnine.
Rok vračila izdelka je 14 dni, kar pomeni, da lahko izdelek vrnete v roku 14 dni od nakupa (v kolikor se bodo v tem času odprle prodajalne, lahko opravite vračilo v prodajalni TAF). Potrebno je poslati Izjavo o odstopu od pogodbe v roku 14 dni od dneva nakupa. Izjavo lahko pošljete po pošti na naslov spletne trgovine ali preko elektronske pošte na webshop@taf.si.

Naslov spletne trgovine:
The Athlete’s Foot, Šmartinska cesta 152, BTC Hala 10, 1000 Ljubljana

Izdelek sem plačal, pa ga še nisem dobil. 

Trenutno je zaradi preventivnih ukrepov možno le spletno plačilo, vendar se ob oddaji naročila sredstva na računu le rezervirajo. Šele ko spletna trgovina potrdi znesek za račun in odpremi paket, se bremeni transakcijski račun kupca. Če katerega izmed izdelkov ni bilo možno dobaviti, se bremeni račun kupca le za kupnino izdelkov, ki bodo dostavljeni.

Hvala za vaše razumevanje!

Se vidimo v TAF-u!